onsdag, september 19, 2007

Nya kunskaper för en digital invandrare

Äntligen har jag lyckats ta mig in i bloggen genom att byta mitt gamla lösenord och få några minuter över för att testa skolledarbloggen. Den nya tekniken att manöverera både ipod och blogg tar lite tid när man är ovan.
Efter kurstillfällena om varumärke läser jag tidningen på ett annat sätt funderar också mycket på vilket varumärke jag själv står för som rektor på min skola. Vad är vårt gemensamma varumärke? Vad är det som gör att vi lyckas/misslyckas? Hur skulle jag kunna använda mig av den nya tekniken för att underlätta mitt arbete? Hur ekonomiserar jag den nya tekniken - det går ju inte bara att avvakta tills det blir billigt gammalt och omodernt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida